tiistai 11. elokuuta 2015

Pahoinvointia ja huimausta

Mies söi eilen kolmannen jakson sytostaattikapselit. Nyt eletään aamuyötä ja mies heräsi valtavaan pahoinvointiin ja huimaukseen. Vessassa oli pakko käydä ja muutama oksennus on nyt tullut, vaikka koittaa maata hiljaa paikoillaan sängyssä. Pahoinvointilääkekin tuli samantien ulos. Nyt emme vaan tiedä onko pahoinvointi- ja huimauskohtaus sytoista johtuvaa, vai onko kohtaus Meniereä, mitä hänen myös on joku lääkäri arvellut sairastavan. Hällä on nimittäin ollut muutaman päivän ajan korvat totaalisen tukossa, mikä on aina ennenkin edeltänyt tuollaista kohtausta. Menieren tautia on siis epäilty, ja syksyllä hänellä onkin noiden korvaongelmien (tinnitus ja tukkoisuus, sekä tuo muutaman kerran kohtauksena tullut huimaus- ja pahoinvointi) vuoksi aika korvapolille tutkimuksiin. Oli mikä oli, toivotaan, että olo pian helpottaa!

5 kommenttia:

  1. ...ja jos paha olo ja oksentelu jatkuu kannattaa soittaa omahoitajalle sairaalaan!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mies nikkui pari tuntia, eikä enää voi pahoin! Taisi mennä menieren piikkiin jos se nyt sitä on! Juuri tuossa söi riisipiirakoita graavilohella ja kananmunalla, hyvin maistui!

      Poista
  2. Joo, itse suolaa lohensa, hyvää on!

    VastaaPoista